L-L-LIKE A LOLLIPOP (BAD GURLZ)

1 | 2 |
haitianprincess2
immesso: 4217 days fa
I KN0 SUM1 D4T I W4NN4 LICK LIK 4 L0LLIP0P
Deleted_avatar
immesso: 4217 days fa
DAM!!!!!!!....LOLzz
Princess_of_Da_Lou
immesso: 4217 days fa
DEY AiINT NO REAL FREAKS LMAO SHiiD ii WOULD L-L-L LiiCK U LYKE A LOLiiPOP LMAO LEMME STOP
Deleted_avatar
immesso: 4216 days fa
DIS MUST BE DA BAD GURLS OF DA 
Superfunkycalifragisexiest GROUP!!
50centsgurl
immesso: 4216 days fa
i kno somebody i wanna lick like a lollipop! lolz 
Avatar
immesso: 4216 days fa
Hahaha Fuk Yehh .. [[Realz4ya]]

I WOULDNT MiiND LiiCKiiNG SOME1 ASLONG AS THEY ARE SEXCCiiiEE
hollisterxox15
immesso: 4216 days fa
i know who i wanna lick like a lollipop...
 : }~
 : }~
Deleted_avatar
immesso: 4216 days fa
Ok Im Hanging out in here to make sure Yall dont go BUCK WILD!!...lolzzz
Avatar
immesso: 4216 days fa
PAHAHAHAA i Love Yooh realz4yaa
50centsgurl
immesso: 4216 days fa
lolz ok but i already have gone buck wild im da baddest of da bad!
pRiiNcEsSa_no1
immesso: 4216 days fa
I like licking lolliiipops;)
bad guurrllss??....i think im a good girl.....hahaha lol xD ..NOT xD
cheaster
immesso: 4213 days fa
uhhh im confused what kind of lollypop r we talking about now?
pRiiNcEsSa_no1
immesso: 4211 days fa
I really don't know^^
Deleted_avatar
immesso: 4211 days fa
hahahahah lolzzzzzzzzzz   
oh kkkkkkkkkkkkk!!!  man this topic makez me laugh!!!!
Avatar
immesso: 4205 days fa
i wanna go lick my babys lollipop. lol 
1 | 2 |
 
 

Al centro dell'attenzione

WINTER LOVE

creato da: laakirawh...

Metti qui il tuo Blingee!